Чернігівське об’єднане управління Пенсійного фонду України повідомляє

Для забезпечення прав громадян на належний соціальний захист в Україні створено та успішно функціонує автоматизований банк даних – Реєстр застрахованих осіб, де накопичуються персональні дані про заробіток, внески, страховий стаж з усіх місць роботи та інші відомості, необхідні для обчислення та призначення пенсії і соціальних виплат.

Одним із найважливіших аспектів ведення Реєстру застрахованих осіб є надання страхувальникам консультацій та роз’яснень щодо заповнення звітності, а застрахованим особам — щодо їх прав у соціальному страхуванні. Достовірні відомості в Реєстрі застрахованих осіб є запорукою соціальної захищеності найманого працівника.

Спеціалістами управління проводиться системна та послідовна робота щодо роз’яснення питань ведення Реєстру застрахованих осіб, а саме відпрацювання помилкових звітів страхувальників шляхом їх інформування в телефонному режимі про помилки та можливості їх виправлення, надсилання інформаційних листів страхувальникам, висвітлення цих питань веб-ресурсах.

Під час проведення всіх цих заходів наголошується, що помилки у звітності негативно впливають на достовірність даних по застрахованих особах та реалізацію їх прав у загальнообов’язковому державному соціальному страхуванні.

Консультації з питань ведення Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування     (Таблиць 5-9 Додатку 4) можна отримати у спеціалістів Чернігівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України за телефонами:               (0462) 675-309, (04643) 2-11-27, (04644) 2-13-02.

 

Коментарі заборонені.