Голова Новозаводської районної у м. Чернігові ради прозвітував за рік роботи

12 грудня на розширеній нараді Чернігівського міського голови з керівниками структурних підрозділів та комунальних підприємств міської ради виступив з доповіддю голова Новозаводської районної у м. Чернігові ради Олександр Атрощенко.

 

Указом Президії Верховної Ради УРСР від 22 грудня 1973 року було утворено Новозаводський і Деснянський райони в місті Чернігові. Межа між ними проходить по проспекту Миру.
16 січня 1974 року відбулась перша сесія Новозаводської районної ради.
Площа Новозаводського району складає 3 тисячі 640 гектарів. На цій території проживає більше 118 тисяч громадян, з яких майже 27% – пенсіонери, а приблизно 17 % – діти та молодь до 18 років.
На території району діють 2567 підприємств різних форм господарювання та біля 9 тисяч фізичних осіб підприємців. Серед них такі підприємства як ПАТ „Сан Інбев Україна” (колишній пивкомбінат „Десна”), “Чернігівська ТЕЦ”, “УКРСІВЕРБУД”, “Продовольча компанія “Ясен” та інші.
У грудні 2015 року розпочала свою роботу Новозаводська районна у м. Чернігові рада VII скликання у складі 36 депутатів, які є представниками 10 політичних партій. У складі ради працює 4 постійних комісії.
   

 

 

 

 

 

За рік постійними комісіями ради проведено більше 50 засідань, розглянуто понад 90 питань. Протягом цього періоду депутатами ради до різних інстанцій було направлено більше 30 звернень, переважна частка яких оперативно вирішувалась, дякуючи, в тому числі, виконавчим органам міської ради.
Серед найбільш знакових справ депутатів:

 

 

 

 

 

У структурі виконавчих органів ради є три підрозділи зі статусом юридичної особи: управління праці та соціального захисту населення, служба у справах дітей, фінансове управління. Інші структурні підрозділи виконують покладені на них функції без статусу юридичної особи. Уся діяльність виконавчих органів, посадових осіб ради будується виключно на основі норм чинного законодавства та визначених повноважень, як власних так і делегованих.
Повноваження районних у місті рад, з 80-х – 90-х років минулого століття дещо зменшились, проте їх кількість не основний показник. Головне – соціальне значення роботи, яку виконують ради для громади.
У системі місцевого самоврядування саме районні у місті ради є тим органом, від якого громада сподівається отримати розуміння і допомогу, адже основна робота органів місцевого самоврядування – задоволення потреб і представлення інтересів людей, які їх обрали.
Про це свідчить статистика звернень громадян.

 

 

 

 

 

Активна, безпосередня робота з людьми вимагає максимально ефективного задіяння усіх форм діяльності ради: підготовка розпоряджень голови ради з різнопланових питань, прийняття виважених рішень виконавчим комітетом.

 

 

 

 

 

Одним з найбільш актуальних для мешканців не тільки нашого міста є питання благоустрою. Воно постійно потребує вкладення значних людських та фінансових ресурсів.
Територія району – більше 3,6 тисяч Га, по якій пролягає 277 вулиць загальною протяжністю близько 197,5 тис. м. З них 129 вулиць (47 %) без твердого покриття.
Цього року депутатами ради, спільно з працівниками відділу соціально-економічного розвитку та благоустрою та організаційного відділу проведено обстеження стану дорожнього покриття на 97-ми вулицях сектору приватної забудови. За результатами обстеження на розгляд міської ради направлені пропозиції щодо черговості та характеру проведення ремонту цих вулиць.

 

 

 

 

 

За кошти, які виділяються на вирішення питань благоустрою району – 150 тис. грн на поточний ремонт доріг та вивезення сміття, – щороку проводиться грейдування грунтового полотна вулиць загальною площею більше 20 тис. м2. Були прогрейдовані вулиці – Висока, Визволителів, Нафтовиків, Трудова, Малявки, Масанівська, Придеснянська, Солов’їна, Білогірська. В цьому році виконана підсипка дорожнього полотна вулиць Енергетиків (210 м2), Блашкуна (510 м2).
На виконання розпорядження міського голови щороку проводиться місячник по благоустрою та Дні Довкілля. Активно залучились до прибирання району і депутати і працівники ради.
Новозаводська районна у м.Чернігові рада опікується станом почесних поховань, що знаходяться на території району:
Радою використовуються будь-які існуючі механізми мінімізації витрат бюджетних коштів. Наприклад, здійснення закупівель послуг з навантаження та вивезення сміття, ремонту доріг приватного сектору району та інше через систему Прозоро, дозволило раді зекономити цього року майже 39,5 тис. грн, що складає 12,4% від заявленої суми.
У секторі приватної забудови Новозаводського району м.Чернігова мешканцями утворено 43 вуличних комітети, які об’єднують 277 вулиць, а це більше 12 тисяч будинків.
На засіданнях ради голів вуличних комітетів, їх загальних зборах розглядаються питання прибирання вулиць, взаємодії з правоохоронними органами з питань боротьби з адміністративними правопорушеннями, з комунальним підприємством АТП-2528 щодо укладання договорів на вивезення побутових відходів, Екологічною інспекцією, сплати земельного податку, співпраці з військовим комісаріатом та інші.
У рамках міської Програми «Розвитку інженерно-транспортної інфраструктури приватного сектору міста Чернігова на 2016 – 2020 роки» цього року радою проведено роботу з мешканцями приватного сектору району, в результаті чого сесією районної у місті ради надано дозвіл на створення та зареєстровані рішеннями виконавчого комітету п’ять органів самоорганізації населення.
Люди готові як організаційно так і фінансово залучатись до благоустрою своїх вулиць.

Взаємозв’язок між радою та мешканцями приватного сектору вкрай важливий. Голови вуличних комітетів здійснюють цю роботу на громадських засадах. Беззаперечним є той факт, що їх діяльність приносить значний позитивний економічний та соціальний ефект. Розуміючи необхідність підтримки та розвитку громадської ініціативи, рада в 2011 році затвердила Програму сприяння діяльності вуличних комітетів.
Вагомі результати дає співпраця на рівні виконавчих органів міської та районної у місті ради, із залученням громадськості. Тому підтвердження – проведена спільна робота.
Крім сектору приватної забудови, рада, в межах своїх повноважень, опікується сферою житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування для забезпечення найбільш повного задоволення потреб населення та надання послуг необхідної якості і необхідних обсягів.
Житловий фонд району налічує більше 920 будинків.
Будівництво залишається актуальним попри важкі часи. Громадяни прагнуть покращувати свої умови проживання, тому велика частина запитів стосується саме питань, які пов’язані з будівництвом, реконструкцією індивідуальних житлових будинків та будівництва господарських споруд приватного сектору.
За зверненнями громадян, здійснюється робота комісії з питань технічного стану житлового фонду району, проводиться обстеження житлових будинків та квартир спільно з комунальними підприємствами-балансоутримувачами житлового фонду, проектною організацією із залученням інших організацій, у разі необхідності.
Деяка частина звернень стосується непорозумінь між власниками домоволодінь, розгляд яких не обходиться без виїздів на місця, під час яких складається акт, проводиться роз’яснювальна робота та врегульовуються спори.
В 2016 році більша частина виїздів проводилась стосовно не відповідності місця розташування об’єктів, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт та з порушенням вимог державних будівельних норм.

Предметом особливої уваги та найбільш об’ємним з повноважень ради є соціальний захист населення. Щодня до працівників підрозділів управління праці та соціального захисту населення звертаються орієнтовно 500-600 відвідувачів.
В районі майже 60 тисяч працюючих, більше 31 тисячі пенсіонерів, інвалідів, ветеранів війни та праці та інших громадян, які  розподілені по категоріям отримувачів соціальної підтримки представлених у таблиці. Управлінням праці та соціального захисту населення районної у місті ради надається 16 видів соціальної допомоги, 18 компенсаційних виплат та пільг.
У минулому році на це було витрачено 215,3 млн грн, у цьому – 269,9 млн грн. Значна частка цих коштів фінансується з Державного бюджету. Боргів з виплат громадянам допомог та компенсацій не має.

 

 

 

 

 

Серед всіх напрямків діяльності нашого управління праці та соціального захисту населення для нас вже третій рік поспіль найважливішим є призначення субсидій на житлово-комунальні послуги.
Спрощення призначення та доступності оформлення житлових субсидій, ініційоване Кабінетом Міністрів України в лютому 2015 року та в квітні цього року стала причиною різкого збільшення звернень громадян за отриманням цього виду соціальної підтримки.
Якщо в 2014 році субсидією користувалось 3,4 тисячі сімей та в 2015 році 19,5 тисяч, то сьогодні вже 25,2 тисячі. В поточному році призначено субсидій на суму 160,3 млн грн (для порівняння за 2014 рік – 5,8 млн грн).
Управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради веде Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги. Він містить дані на більш ніж 32 тисячі громадян.
Щомісячно проводиться електронний обмін інформацією з 46 підприємствами, що надають житлово-комунальні послуги всім особам, що мають пільги.
На сьогоднішній день заборгованість по субсидіях підприємствам – надавачам послуг з Державного бюджету складає 62,9 млн грн (глибина заборгованості – з жовтня 2016 року). На початок 2016р. була кредиторська заборгованість – більше 30 млн грн, яка виплачувалась в першу чергу.
Крім того продовжується робота щодо подовження та призначення нових субсидій – приблизно 2000 справ.

У зв’язку з проведенням на сході України антитерористичної операції з’явився новий напрямок роботи. Ведеться облік інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни з числа осіб, які брали участь у проведенні антитерористичної операції. Сьогодні на обліку в управлінні перебуває 1008 осіб, які брали участь у проведенні АТО, в тому числі 16 інвалідів війни, 990 учасників бойових дій. В районі проживає 21 сім’я загиблих військовослужбовців в зоні АТО.
Всі ці особи користуються пільгами за житлово-комунальні послуги (75%) та отримують іншу всебічну підтримку з питань соціального захисту.
В 2016 році забезпечено:
–         9 осіб – санаторно-курортним лікуванням;
–         5 осіб – технічними засобами реабілітації, ортопедичними виробами;
–         14 осіб – направлені на психологічну реабілітацію.
Зараз Уряд надає кошти учасникам, інвалідам АТО, сім’ям загиблих на придбання житла. Рішенням комісії міської ради 5 сім’ям загиблих, 1 інваліду з АТО по нашому району призначена грошова компенсація на придбання житла загальною сумою 5,5 млн грн. На сьогодні профінансовано 4 сім’ям на суму 3,8 млн грн.
Організовано роботу щодо професійного навчання, перепідготовки кадрів  або підвищення кваліфікації учасників АТО. У 2016 році проведено навчання 37 осіб на суму 138 тис грн.

Окремим блоком питань управління є робота з суб’єктами господарювання різних форм власності. В районі налічується 2567 підприємств різних форм господарювання та біля 9 тисяч фізичних осіб підприємців. Тому управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради здійснює контроль за дотриманням законодавства про умови праці, охорону праці та її оплату, використання трудових ресурсів.
Упродовж цього року було проведено 12 засідань комісії з питань забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати, на яких було заслухано 55 звітів керівників підприємств-боржників, проаналізовано фінансовий стан об’єктів господарювання.
Станом на 1 січня 2016 року заборгованість із заробітної плати мали 10 економічно-активних суб’єктів господарювання району, сума заборгованості на яких становила майже 4 млн 400 тис. грн, та три підприємства банкрути – 4,2 млн грн. Загальна сума заборгованості складала 8,6 млн грн.
В продовж 11 місяців поточного року з 16 суб’єктів господарювання району, які мали борги з виплати заробітної плати – 5 ліквідували заборгованість, а саме:
–         ЧМГО «Футбольний клуб Легенда»
–         ДЗ Вузлова лікарня станції Чернігів
–         ТОВ «компанії «Чернігів-Автогаз»
–         ДП «Спецтехніка» ЗАТ «Пошкомплекс»
–         ТОВ «Промбудекологія»
Загальна сума, яка була погашена – біля півмільйона гривень.
За оперативними даними станом на 01 грудня 2016 року заборгованість із заробітної плати мали 5 економічно-активних суб’єктів господарювання району, загальна сума заборгованості на яких становила більше 2,3 млн грн, три підприємства-банкрути, сума боргу яких складала 5,7 млн грн, та три підприємства, що призупинили свою діяльність – більше 1,6 млн грн.
Загальна сума заборгованості на 01.12.16р. становила 9,6 млн грн.
Три підприємства з 01 лютого поточного року перейшли зі статусу економічно-активних підприємств, в підприємства, що призупинили свою діяльність.
Підприємство-банкрут ПАТ «Облтеплокомуненерго» на 1 грудня 2016року мало заборгованість більш 1,7 млн грн, а на 08 грудня заборгованість зменшилась на 350 тисяч гривень.

Крім питань заборгованості ведеться робота з повідомної реєстрації колективних договорів, атестації робочих місць, трудових відносин, оплати праці та охорони праці.
Для покращення стану охорони праці на підприємствах дієво зарекомендував себе районний огляд-конкурс з питань охорони та умов праці  на який цьогоріч було подано 87 заявок, а участь прийняло 43 підприємства.
Переможці огляду-конкурсу визначаються за групами підприємств з урахуванням середньооблікової чисельності працюючих.
Районною у місті радою створено територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Новозаводського району м. Чернігова. Територіальний центр виявляє громадян, які перебувають в складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги та надає 46 видів соціальних послуг (25 – медико-соціальної реабілітації , 12 – відділенням соціально-побутової реабілітації,  9 – адресної та грошової допомоги).
Територіальний центр опікується 1298-ма одинокими громадянами похилого віку, які потребують сторонньої допомоги, з них дома обслуговуються – 1058 підопічних.Для підопічних організовуються культурно-масові заходи, до роботи з ними залучаються підприємства, установи, громадські та релігійні організації.
Одне з повноважень районної в місті ради – охорона дитинства та материнства. Безпосереднє ведення справ та координація діяльності стосовно захисту прав дітей покладаються на служби у справах дітей.
На обліку служби у справах дітей районної у місті ради перебуває 29 дітей, які опинились у складних життєвих обставинах. Спеціалістами служби здійснюється систематичний контроль за умовами проживання дітей даної категорії. Протягом 2016 року проведено 187 обстеження. До батьків, які не в повній мірі виконують свої батьківські обов’язки, застосовуються заходи впливу, 81 із них попереджено, на 24 – направлено подання до органів внутрішніх справ щодо притягнення до адміністративної відповідальності. З початку року службою у справах дітей підготовлено та направлено до суду 15 позовних заяв щодо позбавлення батьківських прав з причини невиконання батьками батьківських обов’язків. За результатами розгляду 5 батьків було позбавлено батьківських прав по відношенню до 4 дітей.
Для своєчасного виявлення бездоглядних дітей, в районі впроваджено систематичне проведення цільових рейдів по виявленню дітей, які схильні до бродяжництва, жебрацтва та інших негативних проявів. Службою у справах дітей районної у місті ради, спільно з представниками Чернігівського відділу поліції ГУНП в Чернігівській області, проводяться рейди з виявлення дітей даної категорії. Всього, у поточному році, проведено 47 рейдів, під час яких виявлено 2 бездоглядних дітей, 1 з них було поміщено до центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Чернігівської обласної державної адміністрації та в подальшому було повернуто опікуну, 1 дитину – поміщено до закладу охорони здоров’я.
З початку 2016 року службою у справах дітей районної у місті ради направлено 24 дітей до Чернігівського центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей облдержадміністрації, що потребують соціальної, психологічної та інших видів допомоги. З батьками проводиться робота щодо створення сприятливих умов для повернення їм дітей та запобігання повторному влаштуванню.
Проводиться підготовча робота щодо надання дітям, які залишились без батьківської опіки, статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування. У 2016 році рішеннями виконавчого комітету районної у місті ради, як органу опіки та піклування, 18 дітям встановлений відповідний статус.
Станом на 01 грудня 2016 року на обліку служби у справах дітей перебуває 146 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. За формами влаштування: під опікою перебуває 113 дітей, у прийомних сім’ях 17 дітей, у державних закладах 14 дітей (у тому числі у обласному будинку дитини 1 дитина; школах-інтернатах 6 дітей; будинках-інтернатах для інвалідів 3 дітей; навчаються на повному державному утриманні в професійних ліцеях 4 дитини), тимчасово влаштовані в сім’ї родичів 2 дитини.
Дитина має виховуватись в сім’ї, тому найбільш прийнятним  напрямком є влаштування дітей до сімейних форм виховання. Щороку визначається показник влаштування – співвідношення дітей у сімейних формах до загальної кількості дітей на обліку. Станом на 01 грудня 2016 року показник становить 90,4%. Плануємо збільшити показник до 92%.

 

 

 

 

 

Пріоритетною формою влаштування є усиновлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. В цьому році було усиновлено 4 дітей, у тому числі 2 дітей громадянами України та 2 дітей іноземцями.
Якщо виникли підстави для усиновлення, діти беруться на місцевий облік з усиновлення. Громадяни України, які бажають усиновити дитину, звертаються з пакетом документів та письмовою заявою про взяття їх на облік кандидатів в усиновлювачі до служби у справах дітей за місцем проживання. На даний час у Новозаводському районі 4 подружні пари та 3 одиноких особи бажають усиновити дитину та перебувають на обліку служби.
Під час приймання документів заявникам роз’яснюються порядок та умови усиновлення, права і обов’язки кандидатів в усиновлювачі, правові наслідки усиновлення, порядок здійснення нагляду за умовами проживання і виховання усиновленої дитини, про що складається акт.
Служба у справах дітей протягом 10 робочих днів після надходження заяви та всіх документів перевіряє документи на відповідність вимогам законодавства; проводить бесіду із заявниками, з’ясовує мотиви усиновлення, ставлення до виховання дітей та складає акт обстеження житлово-побутових умов заявників; розглядає питання про можливість заявників бути усиновлювачами та готує відповідний висновок і в разі надання позитивного висновку ставить заявників на облік кандидатів в усиновлювачі із занесенням даних про них до Книги обліку кандидатів в усиновлювачі. Служба у справах дітей за місцем взяття на облік кандидатів в усиновлювачі формує їх особову справу. Ознайомлює кандидатів в усиновлювачі з інформацією про дітей, які можуть бути усиновлені, та видає їм направлення для знайомства з дитиною.
Після знайомства та встановлення контакту з дитиною кандидати в усиновлювачі звертаються до служби у справах дітей із заявою про бажання усиновити дитину. Служба у справах дітей протягом 10 робочих днів від дня надходження заяви кандидатів в усиновлювачі з’ясовує, чи згодна дитина на усиновлення, готує проект висновку про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитини.
Представники служби у справах дітей постійно беруть участь у судових засіданнях при розгляді справ, які стосуються захисту прав та інтересів дитини. Таких судових засідань в цьому році було 219.
Житлові та майнові права дітей  також знаходяться під захистом Служби. З початку року розглянуто 128 заяв про надання дозволів на вчинення правочинів щодо відчуження або набуття житла та майна дітей.
Під час підготовки рішень виконавчого комітету районної у місті ради з’ясовується думка не тільки батьків дитини, але і кожного учасника правочину (дарувальників і обдаровуваних, продавців і покупців, тих, хто обмінює житло або хоче його приватизувати, поділити, укласти договір конкретного користування, розподілити спадкове майно чи спільне майно подружжя, в залежності від обставин), а також самої дитини, яка досягла 11-ти років, і за результатами бесіди від кожного з них приймається письмова заява.
В подальшому служба у справах дітей здійснює нагляд за умовами проживання і виховання усиновленої дитини до досягнення нею 18 років. Щороку протягом перших трьох років після усиновлення дитини перевіряє умови її проживання та виховання, а в подальшому – один раз на три роки. У районі на даний час проживає 33 усиновлені дитини.
Служба у справах дітей за місцем проживання дитини здійснює контроль за умовами утримання дитини, над якою встановлено опіку, піклування, яка влаштована у прийомну сім’ю, шляхом відвідання родин не рідше, ніж один раз на рік. У 2016 році проведено більше 150 перевірок умов утримання, навчання та виховання дітей даної категорії.

В своїй діяльності районна у місті рада співпрацює з підприємствами, установами та організаціями різних форм власності, благодійними організаціями. Співпраця відбувається в багатьох напрямках:
–         з питань надання грошової та натуральної допомоги громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах;
–         забезпечення інвалідів засобами реабілітації, правової допомоги;
–         надання допомоги учасникам АТО, та членам їх сімей;
–         надання гуманітарної, іншої допомоги внутрішньо переміщеним особам;
–         та інша допомога.
Районна у місті рада здійснює й інші напрямки роботи в межах чинного законодавства України, що передбачено статтею 40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
Серед них є і забезпечення проведення виборів усіх рівнів. Фунціональні обов’язки за цим напрямком розподілені між відділом ведення Державного реєстру виборців та організаційним відділом.
Останнім часом так склалося, що декілька разів на рік громадянам надається право обирати та бути обраними. А реалізувати своє конституційне право вони зможуть лише коли отримають на виборчій дільниці бюлетень, заповнять його та опустять до прозорої виборчої скриньки.
Кількість виборців у базі Реєстру не є сталою і змінюється щоденно. Одним із факторів зменшення загальної кількості виборців є те, що померлих виборців в 2 рази більше за тих, кому виповнюється 18 років.
Поновлення бази даних Реєстру здійснюється відділом ведення Реєстру щомісяця на підставі відомостей, отриманих до 5 числа кожного місяця від суб’єктів подання, визначених Законом України «Про Державний реєстр виборців». Таким чином, база Реєстру підтримуються в актуальному стані постійно.
Списки виборців друкуються та видаються дільничним виборчим комісіям чітко у визначені законодавством строки. Починаючи з 2014 року на відділ ведення Реєстру покладені завдання щодо виготовлення іменних запрошень (це близько 8 тисяч аркушів паперу формату А3) та передачі їх дільничним виборчим комісіям, яким залишається тільки розрізати і своєчасно доставити їх до виборців. Раніше  заповненням бланків іменних запрошень займались дільничні виборчі комісії.
У 2012 році  постановою ЦВК на території району міста, на постійній основі, утворені 48 виборчих дільниць, на яких виборці можуть здійснити своє волевиявлення. З них 44 звичайні та 4 спеціальні (3 — у лікувальних закладах,  1 — в виправній колонії).
Принципи та нормативи їх матеріально-технічного забезпечення визначені виборчим законодавством та відповідними постановами ЦВК.
Перелік заходів, які вживаються організаційним відділом районної у місті ради в цьому напрямку досить значний. Основні з них:
–         визначення придатності приміщень для голосування, а саме їх стану, необхідності ремонту, відповідності нормативним вимогам;
–         забезпечення кожної виборчої дільниці телефонним зв’язком, телефонними апаратами, сейфами для зберігання виборчої документації;
–         надання матеріалів для виготовлення кабін для голосування;
–         передача виборчих скриньок дільничним виборчим комісіям.
Приймання-передача матеріальних цінностей: скриньок, кабін, сейфів, калькуляторів, тощо по кожній з 48 виборчих дільниць оформлюється актами у 3-х примірниках, які підписуються виборчою комісією та комісією ради. Якщо трохи підрахувати, можна побачити, яку кількість документів потрібно підготувати у дуже стислі терміни. Також потрібно зауважити, що транспортування, погрузочно-розгрузочні роботи, вирішення інших технічних питань виконується не сторонніми особами, а посадовими особами ради.
Терміни виконання усіх заходів та нормативи чітко прописані в постановах ЦВК щодо матеріально-технічного оснащення дільниць (постанова № 171), передачі-приймання виборчих скриньок (постанова №58), у постановах щодо приміщень виборчих дільниць та інших.
Щоб забезпечити усі напрямки роботи, розпорядженням голови ради за кожною дільницею закріплені відповідальні працівники ради, які на період виборів щодня співпрацюють з дільничними комісіями.
Безпосередньо у день виборів рада працює в черговому режимі.
Після голосування протягом тижня видані матеріальні цінності повертаються до ради, інвентаризуються та обліковуються на позабалансовому рахунку.
Якість роботи Новозаводської районної у м. Чернігові ради із забезпечення виборів підтверджується відсутністю будь-яких зауважень як зі сторони контролюючих органів так і зі сторони виборчих комісій та ЦВК.
Завдяки проведеній роботі, вибори в районі проходять завжди організовано, без порушень, які могли б вплинути на волевиявлення виборців, або на підсумки голосування.

Крім діяльності депутатських постійних комісій, виконавчого комітету, виконавчих органів, повсякденна робота в раді забезпечується й іншими, спеціально створеними колегіальними органами.
Деякі з них (7 комісій) утворюються розпорядженням голови ради: експерта, конкурсна, атестаційна комісії, комісія з приймання-передачі матеріальних цінностей та інші.
Переважна більшість – 13 комісій утворені рішенням виконавчого комітету:
–         з питань надання населенню субсидій,
–         з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, інших соціальних виплат та контролю за ефективністю використання бюджетних коштів,
–         з питань безпечної життєдіяльності населення,
–         з перевірки знань з питань охорони праці,
–         з проведення огляду-конкурсу з питань охорони праці,
–         з питань контролю за якістю надання житлово-комунальних послуг,
–         з питань технічного стану житлового фонду району
–         з питань захисту прав дитини,
–         опікунська рада та інші.
Створення окремих комісій передбачається чинним законодавством лише за умови прийняття відповідного рішення радою.
До них відносяться:
–         комітет з конкурсних торгів,
–         комісія з питань звільнення громадян від сплати за обслуговування територіальним центром,
–         комісія з питань поновлення прав реабілітованих,
–         адміністративна комісія при виконкомі районної у місті ради.

Адміністративна комісія при виконавчому комітеті Новозаводської районної у м. Чернігові ради є колегіальним органом і діє відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні.
Її головне завдання – об’єктивний розгляд справ про адміністративні правопорушення та винесення виваженого рішення по кожній з них.
За рік адмінкомісія розглядає 6-7 сотень справ. Найбільша кількість з них стосується порушень правил благоустрою території населених пунктів та порушення правил в галузі торгівлі.
Протоколи про адміністративні правопорушення надходять з органів внутрішніх справ, від міської “Екологічної інспекції”,
КП «Зеленбуд», управління споживчого ринку та підприємництва міської ради, відділу державної реєстрації актів цивільного стану.
Частина з загальної суми накладених штрафів сплачується правопорушниками добровільно. Більшість порушень усувається протягом 5-10 днів. Але щороку до відділів державної виконавчої служби Чернігівського міського управління юстиції направляється 200-250 постанов про накладання штрафу.
Відсоток утримання штрафів з громадян державними виконавцями міського управління юстиції дуже низький.
Завершуючи свою доповідь, голова Новозаводської районної у м. Чернігові ради підкреслив, що рада, її виконавчі органи, посадові особи, завжди працюють виключно в межах та на підставі чинного законодавства України, з максимальною віддачею, абсолютно відкрито і прозоро, що підтверджується інформацією, матеріалами та документами, які систематично оприлюднюються на офіційному веб-сайті районної у місті ради.
Наприкінці виступу голова районної у місті ради Олександр Атрощенко запросив до співпраці як посадовців так і громадскість задля розвитку рідного міста та добробуту територіальної громади.

Коментарі заборонені.