ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітеті міської ради
« 02 » грудня 2021 року № 737
ПЕРЕЛІК
соціальних послуг, умови та порядок їх надання
структурними підрозділами Чернігівського міського територіального центру
соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Чернігівської міської ради
І.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ (читати далі)
У разі коли громадянин, який потребує надання соціальних послуг, за віком або за станом здоров’я неспроможний самостійно прийняти рішення про необхідність його здійснення (їх надання), таке рішення може прийняти опікун чи піклувальник. У разі відсутності у бездомної особи документа, що посвідчує особу, такій особі надається допомога у поновленні зазначеного документа відповідно до законодавства. Про прийняте рішення особа або її законний представник інформується Департаментом не пізніше ніж через три робочих дні з дати його прийняття шляхом надання (надсилання) рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг (його сканованої копії) у паперовій та/або електронній формі. У рішенні про відмову в наданні соціальних послуг обов’язково повинні бути обґрунтовані підстави відмови. Особі може бути відмовлено у наданні соціальних послуг у разі наявності у особи відповідно до медичного висновку медичних протипоказань, перелік яких затверджується МОЗ. Рішення про надання соціальних послуг приймається після усунення таких протипоказань. Документи, на підставі яких прийнято рішення про надання соціальних послуг або відмову в їх наданні, формуються в особову справу отримувача соціальних послуг/особи, яка потребує надання соціальних послуг (у паперовій та/або в електронній формі), що зберігається відповідно до законодавства з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних». 1) за рахунок бюджетних коштів: 2) з установленням диференційованої плати в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, надаються соціальні послуги отримувачам соціальних послуг, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує два прожиткові мінімуми, але не перевищує чотири прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб. 3) за рахунок отримувача соціальних послуг або третіх осіб надаються соціальні послуги: Середньомісячний сукупний дохід отримувача соціальних послуг для визначення права на отримання соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів, з установленням диференційованої плати, або за рахунок отримувача соціальних послуг визначається за попередні шість місяців, що передують місяцю звернення за наданням соціальних послуг, та обчислюється шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу його сім’ї на кількість членів сім’ї, які включаються до її складу. 1) відсутності потреби в соціальних послугах за результатами оцінювання потреб осіб, які належать до вразливих категорій населення або перебувають під впливом чинників, що можуть зумовити потрапляння у складні життєві обставини; Для підтвердження даних про смерть отримувача соціальних послуг використовуються відомості з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, які передаються до Мінсоцполітики шляхом автоматизованого обміну електронними даними між інформаційними ресурсами Мін’юсту та Мінсоцполітики через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів у порядку, передбаченому законодавством. II. ПЕРЕЛІК, УМОВИ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ВІДДІЛЕННЯМ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ВДОМА ЧЕРНІГІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТЕРЦЕНТРУ (читати далі)
Відділення не здійснює надання соціальних послуг громадянам, які потребують цілодобового стороннього догляду. 1) письмова заява громадянина; III. ПЕРЕЛІК, УМОВИ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ВІДДІЛЕННЯМ ДЕННОГО ПЕРЕБУВАННЯ ЧЕРНІГІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТЕРЦЕНТРУ (читати далі)
1) письмова заява громадянина; IV. ПЕРЕЛІК, УМОВИ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ВІДДІЛЕННЯМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ АДРЕСНОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРНІГІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТЕРЦЕНТРУ (читати далі)
1) одягом, взуттям, іншими предметами першої потреби; 1) письмова заява громадянина; У разі надання натуральної допомоги отримувачу соціальних послуг видається документ із зазначенням його прізвища, ім’я, по батькові, адреси, виду наданої допомоги, її кількісних та вартісних показників. 42. Положення про відділення організації надання адресної натуральної допомоги затверджується директором Чернігівського міського терцентру. ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради ПОРЯДОК І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ (читати далі)
1.1. Цей Порядок визначає обсяг та умови надання транспортних послуг Чернігівським міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради (далі – Чернігівський міський терцентр) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2009 року № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року № 587 «Про організацію надання соціальних послуг», Положення про Чернігівський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради, інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність пов’язану з наданням соціальних послуг. 1.2. Транспортні послуги надаються спецавтотранспортом – легковими автомобілями: RENAULT DOKKER, реєстраційний номер СВ1206ВО та PEUGEOT PARTNER TEPEE, реєстраційний номер СВ0147ВТ, які знаходяться на балансі Чернігівського міського терцентру та використовуються для перевезення осіб з інвалідністю, у тому числі візочників, та людей похилого віку. 1.3. Утримання та експлуатація автомобілів здійснюється за рахунок коштів, що передбачені у кошторисі Чернігівського міського терцентру та виділяються з бюджету Чернігівської міської територіальної громади; інших надходжень, у тому числі від надання платних соціальних послуг, а також, благодійних коштів громадян, підприємств, установ та організацій. 1.4. Організацію та облік надання транспортних послуг здійснює відділення організації надання адресної натуральної допомоги Чернігівського міського терцентру. 1.5. Транспортні послуги надаються особам, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, захворюваннями опорно-рухового апарату, хворобою тощо, які не можуть самостійно пересуватися або пересуваються за допомогою милиць, візків, палиць і згідно з медичним висновком потребують стороннього догляду з числа: громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, хворих (із числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими у порядку, затвердженому Міністерством охорони здоров’я України; громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв’язку 1.6. Право на першочергове отримання транспортних послуг мають особи, які пересуваються на кріслах колісних, на милицях; особи з інвалідністю по зору особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни та гарантії їх соціального захисту», Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», постраждалих учасників Революції Гідності, особи, які брали безпосередню участь в АТО/ООС. 1.7. Транспортні послуги надаються для перевезення до: – лікувальних і лікувально-профілактичних закладів; 1.8. Транспортні послуги надаються в межах міста Чернігова. 1.9. Транспортні послуги надаються особам, які перебувають на обліку в Чернігівському міському терцентрі. 1.10. Для надання транспортних послуг особам, які не перебувають на обліку в Чернігівському міському терцентрі, з числа осіб, зазначених в п.1.5, необхідно подати наступні документи: – письмова заява громадянина; 1.11. Медичними протипоказаннями для отримання транспортних послуг є наявність у громадян інфекційних захворювань, залежності від психоактивних речовин, алкоголю, психічних захворювань, що потребує перебування їх на спеціальному диспансерному обліку. ІІ. ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ЗАЯВОК ТА УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦАВТОТРАНСПОРТУ (читати далі)
2.1. Транспортні послуги надаються згідно із замовленнями у робочі дні: понеділок – п’ятниця з 8-00 до 17-00; обідня перерва з 13-00 до 14-00. 2.2. Особам, які постраждали від торгівлі людьми і отримують соціальну допомогу відповідно до законодавства у сфері протидії торгівлі людьми, особам, які постраждали від домашнього насильства або насильства за ознакою статі, особам з інвалідністю I групи, отримувачам соціальних послуг, середньомісячний сукупний дохід яких становить менше двох прожиткових мінімумів для відповідної категорії осіб, транспортні послуги в Чернігівському міському терцентрі надаються безкоштовно. 2.3. Особа, яка має право на отримання транспортних послуг, може використати їх не більше, як дві послуги на тиждень, за виключенням випадку, коли замовлення понад встановлену кількість послуг зумовлене необхідністю відвідування медичних та реабілітаційних установ, яким проводяться процедури за життєвими показниками (гемодіаліз, хіміотерапія, променева терапія тощо), але не більше чотирьох послуг на тиждень. 2.4. Замовлення транспортних послуг приймаються від громадян за три дні до виїзду за вказаною адресою, якщо немає черговості, замовлення може бути виконане в день звернення. У випадках, коли кількість заявок перевищує можливості їх виконання, першочерговим правом на отримання таких послуг користуються особи, зазначені у пункті 1.6. Інші замовлення виконуються протягом найближчих днів або тижня. 2.5. Звернення за транспортними послугами реєструються у журналі реєстрації замовлень на транспортні послуги, в якому вказується: прізвище, ім’я, по батькові замовника, номер телефону, адреса, дата та час подачі автотранспорту, мета, маршрут та розрахунковий час поїздки. 2.6. Під час надання транспортних послуг особу можуть (за медичними показниками) супроводжувати члени сім’ї, законний представник, працівники Чернігівського міського терцентру, співробітник підприємства, установи та організації, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням даної категорії осіб та/або наданням їй соціальних послуг (не більше одного).При посадці в автотранспорт замовник повинен пред’явити водію документ, що посвідчує особу. 2.7. Транспортні послуги не надаються у разі:- перевезення родичів замовника;- якщо замовника забезпечено автомобілем відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 липня 2006 року № 999 «Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів автомобілями» (виключні випадки – поломка автомобіля), або замовник у поточному році перебуває на обліку на отримання грошової компенсації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 року № 228 «Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування»;- якщо замовник потребує спеціального санітарно-медичного транспорту;- якщо замовник перебуває у стані алкогольного, токсичного, наркотичного сп’яніння;- якщо замовник відмовляється пред’явити водієві документ, що посвідчує особу. 2.8. При перевезенні спеціалізованим автомобілем встановлюються такі правила: – автомобіль подається заявнику до під’їзду на час, вказаний у замовленні, час очікування не більше 15 хвилин; 2.9. У разі відсутності замовлень, автотранспорт використовується Чернігівським міським терцентром відповідно до своїх повноважень. ІІІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЧЕРНІГІВСЬКОГО МІСЬКОГО ТЕРЦЕНТРУ – НАДАВАЧА ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ (читати далі)
3.1 Чернігівський міський терцентр має право: – вносити пропозиції на розгляд Чернігівської міської ради та виконавчого комітету міської ради щодо удосконалення діяльності надання транспортних послуг, планування кошторису витрат тощо; 3.2. Чернігівський міський терцентр зобов’язується: – забезпечити якісне та безпечне надання транспортних послуг; ІV. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ОТРИМУВАЧІВ/ЗАМОВНИКІВ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ (читати далі)
4.1. Отримувачі / Замовники мають право на: – повагу, компетентність, неупереджене ставлення з боку працівників Чернігівського міського терцентру; 4.2. Отримувачі / Замовники повинні: – дотримуватись режиму роботи Чернігівського міського терцентру; V. КОНТРОЛЬ ЗА НАДАННЯМ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ (читати далі)
5.1. Контроль за якістю надання транспортних послуг здійснює департамент соціальної політики Чернігівської міської ради. 5.2. Відповідальність за цільове використання автотранспорту, утримання його в належному технічному стані, економію палива, покладається на Чернігівський міський терцентр. Рішення про платні соціальні послуги ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення виконавчого комітету міської ради ПОЛОЖЕННЯ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ (читати далі)
1.1. Положення про надання платних соціальних послуг Чернігівським міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради (далі – Положення) визначає організаційно – правові засади надання платних соціальних послуг мешканцям Чернігівської міської територіальної громади. 1.2. Положення розроблено відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», постанов Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року № 428 «Про затвердження Порядку регулювання тарифів на соціальні послуги», від 01 червня 2020 року № 429 «Про затвердження Порядку установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг», від 01 червня 2020 року № 587 «Про організацію надання соціальних послуг», наказу Міністерства соціальної політики України від 07 грудня 2015 року № 1186 «Про затвердження методичних рекомендацій розрахунку вартості соціальних послуг», наказу Міністерства соціальної політики України від 17 травня 2022 року № 150 «Про затвердження Методики обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї для надання соціальних послуг», Положення про Чернігівський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради та інших нормативно – правових актів, що регулюють надання соціальних послуг. 1.3 Чернігівський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради (далі – територіальний центр) відповідно до Державних стандартів соціальних послуг та в межах наявних можливостей надає наступні соціальні послуги на платній основі: 1.4. Територіальний центр є неприбутковою організацією, надаючи платні соціальні послуги, не має на меті отримання прибутку. 1.5. Платні соціальні послуги надаються отримувачам соціальних послуг територіального центру згідно з затвердженими тарифами. 2. ПОРЯДОК І УМОВИ НАДАННЯ ПЛАТНИХ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ (читати далі)
2.1. Отримувачі платних соціальних послуг в територіальному центрі: – громадяни похилого віку; – особи з інвалідністю; – хворі, з числа осіб працездатного віку, до встановлення їм групи інвалідності, але не більше чотирьох місяців. 2.2.Територіальний центр може надавати соціальні послуги з установленням диференційованої плати в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, отримувачам соціальних послуг, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує два прожиткові мінімуми, але не перевищує чотири прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб. Диференційована плата за надання соціальних послуг сплачується щомісяця у розмірі, що не перевищує граничної величини (різниця між середньомісячним сукупним доходом отримувача соціальних послуг та двома розмірами прожиткового мінімуму для відповідної категорії осіб). Якщо вартість соціальних послуг, що надаються протягом відповідного місяця, не перевищує граничної величини, диференційована плата за надання соціальних послуг становить 75 відсотків вартості таких послуг. 2.3. Територіальний центр може надавати платні соціальні послуги за рахунок отримувача соціальних послуг або третіх осіб: – отримувачам соціальних послуг, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує чотири прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб; – понад обсяги, визначені державним стандартом соціальних послуг. 2.4. Обчислення середньомісячного сукупного доходу отримувача соціальних послуг, згідно Методики обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї для надання соціальних послуг, затвердженої Наказом Міністерства соціальної політики України від 17 травня 2022 року № 150, проводиться з дотриманням таких вимог: – загальна сума сукупного доходу його/її сім’ї складається із сум сукупних доходів кожного члена сім’ї, які враховуються для надання соціальних послуг, за один квартал, який передує місяцю, що є попереднім до місяця звернення, якщо інше не передбачено законодавством. Розміри таких доходів визначаються в межах автоматизованого обміну даними між інформаційно-комунікаційними системами органів влади, підприємств, установ, організацій або на підставі наданих документів; – середньомісячний сукупний дохід його/її сім’ї обчислюється шляхом ділення на 3 загальної суми сукупного доходу сім’ї за один квартал, який передує місяцю, що є попереднім до місяця звернення, якщо інше не передбачено законодавством; – середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім’ї обчислюється шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу сім’ї на кількість членів сім’ї. 2.5. Прожитковий мінімум для встановлення плати за надання соціальних послуг враховується в установленому законодавством України розмірі для відповідної категорії осіб за місяць, що передує місяцю звернення особи за наданням соціальних послуг. 2.6. На підставі рішення Департаменту соціальної політики Чернігівської міської ради про надання соціальних послуг та інших документів, фахівці територіального центру протягом строку, визначеного у державних стандартах соціальних послуг, складають акт оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах, заповнюють індивідуальний план надання соціальної послуги, після чого між отримувачем соціальних послуг і територіальним центром укладається договір, в якому зазначаються зміст та обсяг соціальних послуг, порядок оплати, обумовлюються періодичність, строки надання послуг та інші умови. У разі зміни протягом дії договору тарифів на соціальні послуги чи інших підстав, передбачених законодавством України, укладається додаткова угода до договору про надання соціальних послуг. 2.7. Отримувач соціальної послуги до підписання договору ознайомлюється із переліком, тарифами, умовами та порядком надання платних соціальних послуг. 2.8. Для громадян, які обслуговуються у територіальному центрі, періодично переглядаються умови надання соціальних послуг, вносяться зміни до індивідуального плану, який є невід’ємною частиною договору. 2.9. Територіальний центр не надає платні соціальні послуги громадянам, які потребують цілодобового догляду та допомоги. 2.10. В окремих випадках комісія може приймати рішення про надання соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів щодо звільнення громадян від сплати за надання соціальних послуг, утворена виконавчим комітетом Чернігівської міської ради. 2.11. Надання соціальних послуг здійснюється працівниками територіального центру відповідно до їх посадових обов’язків. 2.12. Організацію роботи по наданню платних соціальних послуг, моніторинг і оцінку якості, контроль по оплаті за наданні соціальні послуги здійснюють завідувачі відділень територіального центру. 2.13. Облік громадян, які отримують платні соціальні послуги, звітність про наданні послуги здійснює територіальний центр в установленому порядку. 2.14. Найменування, кількість, ціна та загальна вартість наданих соціальних послуг протягом місяця підтверджується актом-рахунком наданих послуг. 2.15. Акт-рахунок наданих послуг щомісячно підписується отримувачем та надавачем соціальної послуги, подається працівником не пізніше останнього робочого дня відповідного місяця, в якому надавались соціальні послуги, на перевірку та візування завідувачем відділення (фахівцем із соціальної роботи, соціальним працівником) та передається в бухгалтерію територіального центру. 2.16. Оплата рахунку за надані соціальні послуги проводиться отримувачем соціальних послуг, або третіми особами у період з 1 по 5 число місяця наступного за місяцем в якому надано платні соціальні послуги, у безготівковій формі, реквізити для оплати зазначаються в договорі та в акті – рахунку. У разі відмови отримувачем соціальної послуги оплатити рахунок за наданні послуги, надання соціальних послуг тимчасово припиняється до повного погашення заборгованості. Далі в залежності від ситуації вирішується питання про подовження дії договору чи розірвання в односторонньому порядку. 2.17. Кошти, що надходять від надання платних соціальних послуг, зараховуються на спеціальний рахунок територіального центру, відкритий в органах Державного казначейства України, використовуються відповідно до чинного законодавства України та спрямовуються на організацію діяльності територіального центру, на покриття витрат, пов’язаних з наданням соціальних послуг . 3. РОЗРАХУНОК ТАРИФІВ НА СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ (читати далі)
3.1. Розмір плати за соціальні послуги визначає територіальний центр залежно від змісту та обсягу послуг, що надаються, відповідно до Порядку регулювання тарифів на соціальні послуги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 01 червня 2020 року № 428, з урахуванням Методичних рекомендацій розрахунку вартості соціальних послуг, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 07 грудня 2015 року № 1186. 3.2. Розмір плати за кожний вид соціальної послуги визначається на підставі її вартості. 3.3. Вартість соціальної послуги розраховується відповідно до економічно обґрунтованих планових витрат, визначених на підставі державних і галузевих нормативів витрат ресурсів, калькуляції вартості соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів, з урахуванням цін на матеріальні ресурси та послуги за попередній період на основі розрахункових фінансових показників. 3.4. Вартість кожної соціальної послуги визначається окремо на основі типової структури витрат для визначення вартості соціальної послуги в розрахунку на одну людино-годину (залежно від умов надання соціальної послуги), яка містить статті прямих та адміністративних витрат. До прямих витрат належать: До прямих витрат на оплату праці відноситься заробітна плата працівників, які безпосередньо залучені до процесу надання соціальних послуг. Заробітна плата обчислюється на підставі посадових окладів та інших умов оплати праці, передбачених чинним законодавством. Перелік і кількість посад працівників визначається згідно зі штатним розписом. До адміністративних належать витрати: 3.5. До вартості конкретної соціальної послуги включається частка всіх адміністративних витрат, яка визначається з урахуванням коефіцієнта розподілу адміністративних витрат: відношення заробітної плати основного та допоміжного персоналу, залученого до надання конкретної соціальної послуги, до заробітної плати всього основного та допоміжного персоналу, що надає соціальні послуги за різними договорами. 3.6. Адміністративні витрати включаються до тарифу на соціальну послугу в розмірі не більш як 15 відсотків витрат на оплату праці, визначених за нормами обслуговування для надання цієї послуги працівником. 3.7. При визначенні вартості соціальної послуги враховують вартість надання такої послуги одному одержувачу протягом однієї людино-години, час на її надання та кількість одержувачів: ВСП = ВЧ х ВОГ х КО, де: ВСП – вартість соціальної послуги; ВЧ – витрати часу на надання соціальної послуги (кількість людино-годин); ВОГ – вартість надання соціальної послуги протягом однієї людино-години; КО – кількість отримувачів соціальної послуги. Вартість надання соціальної послуги протягом однієї людино-години: ВОГ = ПВ + ЧАВ + ПДВ, де: ВОГ – вартість надання соціальної послуги протягом однієї людино-години; ПВ – прямі витрати; ЧАВ – частка адміністративних витрат, яка враховується при визначенні вартості соціальної послуги; ПДВ – податок на додану вартість (враховується при визначенні вартості соціальної послуги, що надається платником цього податку). 3.8 Розрахунок (калькуляцію) тарифів на соціальні послуги, фінансовий та бухгалтерський облік надання платних соціальних послуг проводить бухгалтерія територіального центру відповідно до чинного законодавства України. 3.9. Тарифи на соціальні послуги затверджуються виконавчим комітетом Чернігівської міської ради один раз на рік. 3.10. У разі зміни протягом строку дії тарифу на соціальну послугу обсягу окремих складових економічно обґрунтованих витрат з причин, які не залежать від надавача соціальних послуг, зокрема собівартості послуги, адміністративних витрат, податку на додану вартість, територіальний центр може переглядати тариф на соціальну послугу та подавати виконавчому комітету міської ради на затвердження. Перерахунок тарифу на соціальну послугу проводиться шляхом корегування (перегляду) лише тих складових тарифу, за якими відбулися цінові зміни. Заява про прийняття на обслуговування
з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім’ї.
З метою встановлення наявності (відсутності) обтяжень речових прав на нерухоме майно громадян, зазначених у пункті 2 цього Переліку, які подали письмову заяву Департаменту, а також наявності (відсутності) укладених такими громадянами договорів довічного утримання (догляду) посадова особа Департаменту в триденний строк після надходження відповідної письмової заяви отримує інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав) шляхом безпосереднього доступу до нього відповідно до законодавства та долучає її до заяви громадянина.
Фахівець із соціальної роботи/соціальний працівник територіального центру в разі виявлення ним особи, яка належить до вразливих категорій населення або перебуває під впливом чинників, що можуть зумовити потрапляння у складні життєві обставини, протягом п’яти робочих днів з дня одержання заяви, звернення, повідомлення про надання соціальних послуг проводить оцінювання потреб особи у соціальних послугах відповідно до порядку, затвердженого Міністерством соціальної політики.
За результатами оцінювання потреб особи, яка належить до вразливих категорій населення або перебуває під впливом чинників, що можуть зумовити потрапляння у складні життєві обставини, фахівець із соціальної роботи/соціальний працівник складає відповідний акт (у паперовій або електронній формі), який не пізніше ніж протягом наступного робочого дня подається до Департаменту для прийняття рішення про надання соціальних послуг.
Якщо в документах (або їх копіях), які додаються до заяви, міститься інформація (відомості), яка вже є у розпорядженні Департаменту або зазначену інформацію (відомості) можливо отримати в порядку електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, такі документи не подаються.
Для надання соціальних послуг (крім тих, що надаються за рахунок бюджетних коштів незалежно від доходу отримувача соціальних послуг) за наявності інших отриманих доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, Фонді соціального страхування та згідно із законодавством не може бути отримана на запит органу соціального захисту населення відповідно до цього Переліку, подаються також довідки/інші документи про доходи.
Підставою для розгляду питання про надання соціальних послуг також є повідомлення суб’єкта та/або акт оцінювання потреб сім’ї/особи, складений фахівцем із соціальної роботи/соціальним працівником, звернення, повідомлення інших осіб в інтересах осіб, які потребують соціальних послуг у зв’язку з перебуванням у складних життєвих обставинах.
Не може бути відмовлено у наданні соціальних послуг у разі наявної загрози життю чи здоров’ю особи, домашнього насильства, насильства за ознакою статі.
Середньомісячний сукупний дохід сім’ї визначається згідно з Методикою обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї для надання соціальних послуг, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 16 червня 2020 року № 419.
Надання структурними підрозділами Чернігівського міського терцентру внутрішньо переміщеним особам соціальних послуг здійснюється невідкладно.
Кошти, що надходять від надання соціальних послуг, використовуються в установленому законодавством порядку.
в таємниці інформацію, отриману під час виконання своїх службових обов’язків, а також інформацію, що може бути використана проти зазначених громадян.
2) закінчення строку дії договору про надання соціальних послуг (крім випадків продовження строку дії договору за результатами повторного оцінювання потреб);
3) відмови особи від отримання послуг та дострокове розірвання договору про надання соціальних послуг за ініціативою отримувача соціальних послуг;
4) зміни місця проживання/перебування за межі адміністративно-територіальної одиниці отримувача соціальних послуг, що унеможливлює надання соціальних послуг;
5) невиконання без поважних причин отримувачем соціальних послуг вимог, визначених договором про надання соціальних послуг;
6) виявлення/встановлення недостовірності поданих отримувачем соціальних послуг інформації/документів під час звернення за наданням соціальних послуг, що унеможливлює подальше їх надання;
7) виявлення у громадянина, якого обслуговує територіальний центр, осіб, з якими укладено договір довічного утримання (догляду);
8) надання громадянинові соціальних послуг фізичною особою, якій призначено щомісячну компенсаційну виплату, допомогу на догляд (крім обслуговування у відділенні організації надання адресної натуральної допомоги);
9) надання громадянином соціальних послуг іншій особі та отримання ним щомісячної компенсаційної виплати;
10) направлення громадянина до будинку-інтернату для громадян похилого віку, пансіонату, психоневрологічного інтернату, інших закладів постійного проживання;
11) грубого, принизливого ставлення громадянина до обслуговуючого персоналу, соціальних працівників, соціальних робітників та інших працівників територіального центру і його структурних підрозділів; порушення громадського порядку (сварки, бійки тощо);
12) систематичного перебування в стані алкогольного, наркотичного сп’яніння;
13) смерті отримувача соціальних послуг;
14) ліквідації (припинення діяльності) Чернігівського міського терцентру або припинення ним надання відповідних соціальних послуг.
У разі виявлення в отримувача соціальних послуг відповідно до медичного висновку медичних протипоказань, перелік яких затверджується МОЗ, надання соціальних послуг тимчасово припиняється на строк до усунення таких протипоказань без розірвання договору про надання соціальних послуг.
Не може бути припинено надання соціальних послуг у разі наявної загрози життю чи здоров’ю особи, домашнього насильства, насильства за ознакою статі.
Відмова від отримання соціальних послуг оформляється в письмовій формі (заява).
з інвалідністю унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які отримують соціальну допомогу на постійний сторонній догляд, побутове та спеціальне медичне обслуговування відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»;
2) копія паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу, яка потребує надання соціальних послуг;
3) копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копія паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові та мають про це відмітку в паспорті);
4) копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, затвердженою МОЗ (для осіб з інвалідністю);
5) медичний висновок про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі (у разі потреби);
6) копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, яка потребує надання соціальних послуг (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена);
7) копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності);
8) документ, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування (якщо заява подається органом опіки та піклування);
9) копія паспорта громадянина України опікуна або піклувальника особи, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності опікуна або піклувальника);
10) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
11) один примірник договору, укладеного між отримувачем соціальних послуг і Чернігівським міським терцентром про надання соціальних послуг;
12) довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
13) інформація з Державного реєстру прав, отримана посадовою особою Департаменту шляхом безпосереднього доступу до цього Реєстру;
14) копія рішення комісії про звільнення від плати громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, хворих (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування, але середньомісячний сукупний дохід яких перевищує два прожиткові мінімуми (за наявності);
15) копія наказу про здійснення (припинення) надання соціальних послуг;
16) довідка про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення;
17) акт оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах;
18) індивідуальний план надання соціальної послуги.
Завідувач відділення повинен мати вищу освіту (магістр, спеціаліст) відповідного напряму підготовки і стаж роботи за фахом не менш як три роки.
Відділення денного перебування обслуговує громадян, які мають часткове порушення рухової активності, частково не здатні до самообслуговування, не мають медичних протипоказань для перебування в колективі та потребують соціально – побутової і психологічної адаптації, надання соціальних послуг з метою усунення обмежень життєдіяльності, запобігання виникненню та розвитку можливих захворювань особи, підтримки її здоров’я, соціальної незалежності, відновлення знань, вмінь та навичок з орієнтування в домашніх умовах, ведення домашнього господарства, самообслуговування, поведінки у суспільстві, сприяння розвитку різнобічних інтересів і потреб осіб, організації дозвілля і відпочинку.
2) копія паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу, яка потребує надання соціальних послуг;
3) копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копія паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові та мають про це відмітку в паспорті);
4) медичний висновок про потребу в соціальній адаптації або денному догляді та відсутність медичних протипоказань для перебування в колективі;
5) копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, яка потребує надання соціальних послуг (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена);
6) копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності);
7) документ, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування (якщо заява подається органом опіки та піклування);
8) копія паспорта громадянина України опікуна або піклувальника особи, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності опікуна або піклувальника);
9) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
10) один примірник договору, укладеного між отримувачем соціальних послуг і Чернігівським міським терцентром про надання соціальних послуг;
11) копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);
12) довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
13) інформація з Державного реєстру прав, отримана посадовою особою департаменту шляхом безпосереднього доступу до цього Реєстру;
14) копія рішення комісії про звільнення від плати громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, хворих (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування, але середньомісячний сукупний дохід яких перевищує два прожиткові мінімуми (за наявності);
15) копія наказу про здійснення (припинення) надання соціальних послуг;
16) довідка про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення;
17) акт оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах (за наявності);
18) індивідуальний план надання соціальної послуги.
Завідувач відділення повинен мати вищу освіту (магістр, спеціаліст) відповідного напряму підготовки і стаж роботи за фахом не менш як три роки.
– похилого віку;
– осіб з інвалідністю;
– хворих (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці) у разі коли вони на своєму утриманні мають неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю;
– які перебувають у складній життєвій ситуації у зв’язку з безробіттям
і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою, у разі коли вони мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей з інвалідністю, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю.
2) ліками, предметами медичного призначення;
3) предметами побутової гігієни;
4) продовольчими та промисловими товарами, тощо.
2) копія паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу, яка потребує надання соціальних послуг;
3) копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копія паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові та мають про це відмітку в паспорті);
4) копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, затвердженою МОЗ (для осіб з інвалідністю);
5) медичний висновок про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі (у разі потреби);
6) копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, яка потребує надання соціальних послуг (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена);
7) копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності);
8) документ, що підтверджує повноваження представника органу опіки та піклування (якщо заява подається органом опіки та піклування);
9) копія паспорта громадянина України опікуна або піклувальника особи, яка потребує надання соціальних послуг (за наявності опікуна або піклувальника);
10) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
11) копія довідки про встановлення групи інвалідності (за наявності);
12) довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
13) інформація з Державного реєстру прав, отримана посадовою особою департаменту шляхом безпосереднього доступу до цього Реєстру;
14) копія рішення комісії про звільнення від плати громадян похилого віку, осіб з інвалідністю (які досягли 18-річного віку), хворих (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування, але середньомісячний сукупний дохід яких перевищує два прожиткові мінімуми (за наявності);
15) копія наказу про здійснення (припинення) надання соціальних послуг;
16) довідка про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення за встановленням диференційованої плати за надання соціальних послуг;
17) акт оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах (у разі потреби);
18) індивідуальний план надання соціальної послуги;
19) один примірник договору, укладеного між отримувачем соціальних послуг і Чернігівським міським терцентром про надання соціальних послуг.
У разі коли отримувач соціальних послуг через часткову втрату рухової активності не може відвідати відділення натуральної допомоги та особисто отримати допомогу, адміністрація Чернігівського міського терцентру вживає заходів для доставки допомоги громадянину за місцем його проживання.
Завідувач відділення повинен мати вищу освіту (магістр, спеціаліст) відповідного напряму підготовки і стаж роботи за фахом не менш як три роки.
« 02 » грудня 2021 року № 737
надання транспортних послуг
Чернігівським міським територіальним центром соціального
обслуговування (надання соціальних послуг)
Чернігівської міської ради
з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дитину з інвалідністю, осіб похилого віку, особу з інвалідністю), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім’ї;
– закладів медико-соціальної експертизи;
– закладів соціальної сфери;
– структурних підрозділів органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
– автостанцій та залізничного вокзалу;
– закладів культури, в тому числі на дозвіллєві та спортивно-масові заходи загальноміського значення (за офіційним запитом);
– інших закладів для вирішення життєво важливих питань.
– медичний висновок про не здатність до самообслуговування;
– довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
– копія виписки з акту огляду медико-соціальною експертною комісією про встановлення групи інвалідності (за наявності);
– довідка про доходи за останні шість місяців, що передують місяцю звернення;
– копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
– інші документи (в окремому індивідуальному порядку).
В інших випадках, транспортні послуги надаються за плату, згідно з Положенням про надання платних соціальних послуг Чернігівським міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради.
– не допускається перевезення без супроводжуючого осіб з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату та іншими розладами здоров’я, що потребують супроводу;
– не допускаються незаплановані зупинки, відхилення від затвердженого маршруту (за винятком причин, пов’язаних з розладами здоров’я, що виникли під час руху);
– під час руху автомобіля пасажирам забороняється в салоні палити, смітити, вставати з сидіння;
– припинити надання транспортних послуг при порушенні правил, зазначених у пункті 2.8, а також за порушення громадського порядку (сварки, бійки тощо), принизливе ставлення до працівників Чернігівського міського терцентру.
– поважати честь і гідність громадян;
– не допускати негуманних і дискримінаційних дій щодо громадян, які одержують такі послуги;
– надавати особам, які обслуговуються, повну інформацію про зміст і види соціальних послуг, в тому числі й транспортних;
– зберігати в таємниці інформацію, отриману в процесі виконання своїх обов’язків, а також, ту інформацію, яка може бути використана проти особи, що обслуговується.
– своєчасне та якісне надання послуг;
– своєчасний розгляд Чернігівським міським терцентром заяв, скарг та пропозицій щодо надання транспортних послуг.
– поважливо і гуманно ставитися до працівників Чернігівського міського терцентру;
– не завдавати шкоду та бережливо ставитись до автомобіля;
– не затримувати автомобіль та своєчасно отримувати транспортну послугу.
« 15 » грудня 2022 року № 677
про надання платних соціальних послуг
Чернігівським міським територіальним центром соціального обслуговування
(надання соціальних послуг) Чернігівської міської ради