Кузнецова-Молодчая Тетяна Степанівна | – | голова районної у місті ради |
Велігорський Володимир Федорович | – | заступник голови районної у місті ради |
Личак Світлана Олексіївна | – | заступник голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради- керуючий справами виконкому |
Бондаренко Олександр Олександрович | – | головний інженер комунального підприємства “Новозаводське” Чернігівської міської ради |
Данильченко Надія Леонідівна | – | начальник фінансового управління районної у місті ради |
Доман Юрій Вікторович | – | директор Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 Чернігівської міської ради |
Марчук Ірина Петрівна | – | начальник управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради |
Піддубний Геннадій Григорович | – | начальник виробничої дільниці ДП “Чернігіврайагролісгосп” |
Четвертак Артемій Вікторович | – | фізична особа-підприємець |
Регламент виконавчого комітету та інших виконавчих органів Новозаводської районної у м. Чернігові ради (читати далі)
1. Загальні положення 1.1. Регламент виконавчого комітету та інших виконавчих органів Новозаводської районної у м. Чернігові ради (далі – Регламент) визначає загальний порядок організації роботи виконавчого комітету Новозаводської районної у м. Чернігові ради та її виконавчих органів, підготовки розпорядчих документів голови районної у місті ради та виконавчого комітету районної у місті ради, організації контролю за їх виконанням. 1.2. Регламент не розповсюджується на прийняття рішень виконавчого комітету районної у місті ради, розпоряджень голови районної у місті ради, які підпадають під перелік відомостей, що становлять державну таємницю згідно з чинним законодавством. 1.3. Виконавчий комітет Новозаводської районної у м. Чернігові ради (далі – Виконавчий комітет) є виконавчим органом Новозаводської районної у м. Чернігові ради (далі – Ради), який утворюється на строк її повноважень. 1.4. Виконавчий комітет є підконтрольним і підзвітним Раді, а з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади. 1.5. Кількісний склад Виконавчого комітету визначається Радою. Персональний склад Виконавчого комітету та зміни до нього затверджуються Радою за пропозицією голови районної у місті ради. 1.6. Виконавчий комітет утворюється у складі голови районної у місті ради, заступника голови районної у місті ради, заступника голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради – керуючого справами виконкому, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів Ради, інших осіб. 1.7. Очолює Виконавчий комітет голова районної у місті ради. 1.8. Після закінчення повноважень Ради, голови районної у місті ради, Виконавчий комітет здійснює свої повноваження до формування нового складу виконавчого комітету. Повноваження Виконавчого комітету, виконавчих органів Ради, порядок його діяльності визначаються Конституцією України, законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, рішенням міської ради “Про визначення повноважень, які здійснюють районні в місті ради та їх виконавчі органи” (зі змінами та доповненнями), рішеннями районної у місті ради, іншими нормативними актами, Регламентом Новозаводської районної у м. Чернігові ради та цим Регламентом. 1.9. Виконавчий комітет правомочний вирішувати питання, що належать до компетенції виконавчих органів Ради, здійснює функції управління відповідно до чинного законодавства. 1.10. Робота Виконавчого комітету будується планово на основі колегіальності, гласності, публічності і відкритості, з урахуванням громадської думки та персональної відповідальності у вирішенні питань. 1.11. Розподіл функціональних обов’язків між головою районної у місті ради, заступником голови районної у місті ради, заступником голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради – керуючим справами виконкому затверджується рішенням виконавчого комітету районної у місті ради. 1.12. Голова районної у місті ради щорічно звітує перед Радою про свою діяльність. 2. Планування роботи Виконавчого комітету 2.1. Планування роботи Виконавчого комітету, інших виконавчих органів районної у місті ради є одним із засобів організаційного забезпечення їх діяльності. 2.2. Свою практичну діяльність Виконавчий комітет, інші виконавчі органи ради здійснюють виходячи з Програми економічного і соціального роз-витку району, цільових заходів, програм, плану роботи районної у місті ради, з урахуванням планів роботи обласної ради, обласної державної адміністрації та міської ради і міськвиконкому. 2.3. Орієнтовний план роботи Виконавчого комітету формується на півріччя. 2.4. Орієнтовний план роботи включає проведення засідань Виконавчого комітету, комісій, нарад, організаційно-масових заходів, питання роботи з кадрами, взаємодії з органами самоорганізації населення, здійснення контрольних функцій. 2.5. Порядок формування плану роботи Виконавчого комітету: 2.5.1. Відділи, інші виконавчі органи районної у місті ради на основі аналізу ходу виконання Програми економічного і соціального розвитку району, реальної ситуації, що склалася, а також на виконання планів роботи районної у місті ради, документів органів виконавчої влади та місцевого самоврядування вносять за 40 днів до початку нового півріччя заступнику голови районної у місті ради, заступнику голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради-керуючому справами виконкому (далі – заступники), згідно з розподілом функціональних обов’язків, конкретні пропозиції щодо питань, які доцільно включити до плану роботи Виконавчого комітету. 2.5.2. Узагальнені пропозиції розглядаються, уточнюються і доповнюються заступниками голови районної у місті ради і після погодження, не пізніше як за 30 днів до початку чергового півріччя передаються організаційному відділу районної у місті ради для формування проекту плану роботи. 2.5.3. Підготовлений організаційним відділом проект плану роботи погоджується з заступниками голови Ради, згідно з розподілом функціональних обов’язків, візується ними і вноситься на розгляд Виконавчого комітету на передостаннє засідання поточного півріччя. 2.5.4. Контроль за виконанням плану роботи здійснюють заступники голови районної у місті ради згідно з розподілом функціональних обов’язків. Завідувач організаційного відділу Ради, при затвердженні плану на чергове півріччя, інформує Виконавчий комітет про виконання попереднього плану. 2.6. Виконавчі органи Ради розробляють плани роботи на квартал, які розглядаються і затверджуються заступниками голови районної у місті ради, згідно з розподілом функціональних обов’язків. Контроль та відповідальність за виконання планів роботи покладається на керівників виконавчих органів ради. 2.7. За 10 днів до початку кожного місяця виконавчі органи Ради подають організаційному відділу Ради інформацію про заплановані заходи на наступний місяць, на основі якої складається план основних заходів районної у місті ради на місяць та передається, після його затвердження головою Ради, до обласної та міської рад. 2.8. При внесенні змін та уточнень до щомісячного плану заходів, виконавчі органи Ради завчасно подають відповідну інформацію до організаційного відділу Ради, але не пізніше вівторка кожного тижня. Організаційний відділ Ради щосереди передає уточнений план заходів на наступний тиждень до міської ради. 3. Підготовка і проведення засідань Виконавчого комітету, прийняття рішень 3.1.Основною формою роботи Виконавчого комітету є його засідання. Засідання Виконавчого комітету скликаються головою районної у місті ради, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції – заступником голови районної у місті ради. Засідання Виконавчого комітету є правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини його членів від загального складу. 3.2. Планові засідання Виконавчого комітету проводяться у другий і четвертий понеділок відповідного місяця. 3.3. Позапланові засідання Виконавчого комітету проводяться в міру необхідності. 3.4. На розгляд Виконавчого комітету виносяться питання соціально-економічного розвитку району, виконання бюджету, соціального захисту населення, благоустрою території району, утримання житлового фонду, виконання нормативних актів та інші. 3.5. За загальним правилом порядок денний планового засідання Виконавчого комітету складається з питань, які були оприлюднені на офіційному веб-сайті Новозаводської районної у м.Чернігові ради не пізніше як за 20 робочих днів до дати засідання Виконавчого комітету. Порядок денний планового засідання може бути доповнено питаннями, які мають важливе значення для функціонування та розвитку району і невідкладними питаннями за умов оприлюднення проектів рішень з таких додаткових питань на офіційному веб-сайті Новозаводської районної у м.Чернігові ради не пізніше як за день до дати такого засідання. 3.6. Порядок денний позапланового засідання Виконавчого комітету формує особа, що скликає засідання Виконавчого комітету, виходячи з необхідності вирішення конкретних питань і за умов оприлюднення порядку денного позапланового засідання на офіційному веб-сайті Новозаводської районної у м.Чернігові ради не пізніше як за день до дати проведення засідання. 3.7. Проект порядку денного планового засідання Виконавчого комітету, з врахуванням пропозицій, що надійшли в період його підготовки, складається загальним відділом Ради і після погодження заступником голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради-керуючим справами виконкому доводиться до відома членів Виконавчого комітету і виконавців та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Новозаводської районної у м.Чернігові ради. 3.8. Відповідальність за підготовку документів, дотримання строків їх подання і надання для оприлюднення проектів рішень покладається особисто на керівників виконавчих органів, які є ініціаторами розгляду питання, а також на заступників голови Ради, відповідно до розподілу функціональних обов’язків. Особи, відповідальні за підготовку документів, повинні надавати головному спеціалісту з оргтехніки та комп’ютеризації районної у місті ради проекти рішень в електронному форматі. У разі, якщо проект рішення Виконавчого комітету, підготовлений до розміщення на офіційному веб-сайті Новозаводської районної у м. Чернігові ради, містить інформацію з обмеженим доступом, така інформація повинна бути видалена або знеособлена з урахуванням положень пунктів 3.32, 3.33 цього Регламенту. 3.9. При внесенні пропозицій про прийняття нових рішень з питань, які вже розглядалися, надаються короткі довідки про виконання раніше прийнятих рішень, або про обставини, що викликають необхідність їх перегляду, про доцільність зняття з контролю попередніх рішень. 3.10. Підготовка матеріалів на розгляд Виконавчого комітету проводиться відповідно до цього Регламенту та Інструкції з діловодства у Новозаводській районній у м. Чернігові раді. 3.11. У проектах рішень, що вносяться разом з довідкою, коротко викладається суть питання, визначаються конкретні завдання, виконавці та строки виконання, особи, що здійснюють контроль. 3.12. Перший примирник рішення погоджується (візується) на звороті останньої сторінки і повинен містити реквізити: 3.12.1. “Рішення підготував” – посада, прізвище та ініціали, підпис керівника виконавчого органу районної у місті ради, або організації, установи, що подає документ на розгляд Виконавчого комітету. 3.12.2. “Погоджено” – візи заступників голови Ради, згідно з розподілом функціональних обов’язків, а також керівників виконавчих органів Ради, підприємств, організацій, установ, які мають відношення до виконання та контролю за виконанням рішення. 3.13. Проекти рішень, які містять доручення підприємствам, організаціям, установам, пов’язані з матеріальними та іншими витратами, повинні бути погоджені з їх керівниками в обов’язковому порядку. 3.14. Всі проекти рішень з питань економічного і соціального розвитку, фінансування з бюджету обов’язково погоджуються, відповідно, з завідувачем відділу соціально – економічного розвитку та благоустрою Ради та начальником фінансового управління Ради. 3.15. Незалежно від змісту, проекти всіх рішень погоджуються з завідувачем загального відділу Ради, заступником завідувача відділу кадрової та юридичної роботи Ради або (на час його відсутності) головним спеціалістом-юрисконсультом того ж відділу. 3.16. Особи, які погоджують проект рішення і не згодні з ним, повинні подати письмові висновки (зауваження, пропозиції) на окремому аркуші. 3.17. Погодження проектів рішень Виконавчого комітету здійснюється в такому порядку: 3.17.1. Керівниками виконавчих органів районної у місті ради, підприємств, установ та організацій різних форм власності, до компетенції яких відноситься виконання документа. 3.17.2. Завідувачем загального відділу районної у місті ради. 3.17.3. Заступником завідувача відділу кадрової та юридичної роботи районної у місті ради або (на час його відсутності) головним спеціалістом-юрисконсультом того ж відділу. 3.17.4. Заступником голови районної у місті ради, заступником голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради-керуючим справами виконкому, згідно з розподілом функціональних обов’язків. 3.18. До проекту рішення готуються відповідні матеріали – довідки, інформації, доповідні записки, інші документи, в яких відображається стан справ з питання, що розглядається. Довідки та пропозиції, інші інформаційні матеріали, обсягом не більше чотирьох сторінок, підписуються керівником виконавчого органу, що їх готував, а також іншими керівниками, які мають відношення до даного питання, депутатами, якщо вони брали участь в підготовці матеріалів. Додатки до рішень підписуються заступником голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради-керуючим справами виконкому. 3.19. Відповідальність за якісну підготовку проектів рішень з кожного конкретного питання несуть керівники відповідних виконавчих органів районної у місті ради, заступники голови Ради, згідно з розподілом функціональних обов’язків. 3.20. Підготовлені на розгляд Виконавчого комітету проекти рішень разом з додатками в кількості 11 примірників подаються в загальний відділ Ради на паперових носіях, а в електронному форматі (з урахуванням вимог пункту 3.8. Регламенту) – головному спеціалісту з оргтехніки та комп’ютеризації районної у місті ради не пізніше як за 3 робочі дні до дня засідання Виконавчого комітету. До проектів рішень додаються списки осіб, що запрошуються на засідання. 3.21. Підготовлені на розгляд Виконавчого комітету матеріали, загальний відділ Ради подає голові, заступникам голови, членам Виконавчого комітету не пізніше як за один робочий день до засідання. 3.22. У засіданнях Виконавчого комітету беруть участь керівники виконавчих органів районної у місті ради або особи, що їх замінюють, керівники і спеціалісти підприємств, установ та організацій, які мають відношення до питання, що розглядається, депутати, представники громадських об’єднань, засобів масової інформації. 3.23. Завідувачі загального та організаційного відділів Ради, заступник завідувача відділу кадрової та юридичної роботи Ради або (на час його відсутності) головний спеціаліст-юрисконсульт того ж відділу, начальник фінансового управління Ради або (на час його відсутності) заступник начальника фінансового управління Ради беруть участь у засіданнях виконкому обов’язково, їм надається можливість користуватись матеріалами, що виносяться на розгляд Виконавчого комітету. 3.24. Засідання Виконавчого комітету при необхідності висвітлюються у засобах масової інформації. 3.25. Запрошення та реєстрацію запрошених на засідання Виконавчого комітету, відповідно до визначеного списку, забезпечує виконавчий орган районної у місті ради, що готував питання, запрошення членів Виконавчого комітету та підготовку приміщення – загальний відділ Ради. 3.26. На засіданні доповідають керівники виконавчих органів районної у місті ради, підприємств, установ, організацій. Для доповіді по основному питанню відводиться, як правило, до 15 хвилин, для виступів і довідок – до 5 хвилин. Перерву у засіданні Виконавчого комітету та її тривалість визначає головуючий. 3.27. Рішення Виконавчого комітету приймається на його засіданні більшістю голосів від загального складу Виконавчого комітету з урахуванням висловлених зауважень та пропозицій. 3.28. Хід засідання Виконавчого комітету протоколюється загальним відділом районної у місті ради. Протокол ведеться у стислій формі, у якій фіксуються дата, час, місце проведення, список присутніх і відсутніх членів Виконавчого комітету, список запрошених, питання порядку денного, прізвища, ініціали доповідачів та осіб, які взяли участь в обговоренні, короткий зміст зауважень та пропозицій, з яких відбулось голосування, результати голосування в цілому, назви ухвалених рішень. 3.29. Рішення Виконавчого комітету, з урахуванням прийнятих на засіданні Виконавчого комітету зауважень та пропозицій, у дводенний строк оформлюється виконавчим органом районної у місті ради, підприємством, організацією, установою, що готували проект рішення, погоджується та подається в загальний відділ Ради. Підготовлений загальним відділом Ради протокол засідання Виконавчого комітету, разом із прийнятими на ньому рішеннями, у триденний строк подається на підпис голові районної у місті ради та заступнику голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради-керуючому справами виконкому. 3.30. Загальним відділом Ради прийняті і підписані рішення Виконавчого комітету беруться на контроль, у семиденний строк забезпечується їх тиражування, розсилка (відповідно до списку адресатів, наданого виконавчим органом районної у місті ради, підприємством, організацією, установою, що готували проекти рішень) та виготовлення витягів із них. 3.31. Всі рішення Виконавчого комітету протягом п’яти робочих днів оприлюднюються на офіційному веб-сайті Новозаводської районної у м. Чернігові ради, якщо інше прямо не передбачене законами України. 3.32. Не підлягає оприлюдненню інформація, яка є інформацією з обмеженим доступом відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”. У цьому випадку електронна версія рішення розміщується на офіційному веб-сайті Новозаводської районної у м.Чернігові ради за виключенням інформації з обмеженим доступом, яка підлягає видаленню або знеособленню. 3.33. Не відноситься до інформації з обмеженим доступом дані про витрати чи інше розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним чи комунальним майном, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримували ці кошти або майно, а також інформація, обмеження доступу до якої заборонено законом. 3.34. Оформлення, облік, зберігання і розсилку рішень Виконавчого комітету забезпечує загальний відділ Ради. 3.35. Загальний відділ Ради забезпечує облік і зберігання протоколів засідань Виконавчого комітету та перших примірників рішень Виконавчого комітету і додатків до них, а також підготовлених ініціаторами розгляду питань на засідання Виконавчого комітету інформацій (довідок) та письмових висновків (зауважень, пропозицій) до прийнятих рішень Виконавчого комітету. 3.36. Звернення, доповідні записки, акти, протоколи та інші документи, що були обґрунтуванням для підготовки проектів рішень Виконавчого комітету, після підписання прийнятих рішень повертаються загальним відділом Ради для зберігання виконавчому органу районної у місті ради, підприємству, організації, установі, що готували проекти рішень. 4. Підготовка і видання розпоряджень 4.1. Голова районної у місті ради, в межах своїх повноважень та відповідно до вимог чинного законодавства, одноособово видає розпорядження. У разі відсутності голови районної у місті ради, розпорядження видаються заступником голови районної у місті ради. Додатки до розпоряджень підписує заступник голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради-керуючий справами виконкому. 4.2. Проекти розпоряджень готуються з додержанням вимог цього Регламенту щодо підготовки рішень Виконавчого комітету. На підготовку проектів розпоряджень та їх оприлюднення не поширюється порядок оприлюднення проектів рішень Виконавчого комітету. Оприлюднення розпоряджень, які набули чинності, здійснюється протягом п’яти робочих днів з урахуванням п.3.32, 3.33 цього Регламенту. 4.3. Розпорядження набирає чинності з дати його підписання, якщо інше не визначено. 4.4. Розпорядження з основної діяльності реєструються в загальному відділі Ради та розсилаються за призначенням /за списком виконавчого органу, що готував розпорядження/ не пізніше, як на третій день після підписання. 4.5. Оригінали розпоряджень голови районної у місті ради комплектуються у справи і зберігаються у загальному відділі ради протягом одного року, після чого передаються на зберігання до архіву Новозаводської районної у м. Чернігові ради. 4.6. Керівники виконавчих органів районної у місті ради зі статусом юридичної особи, у межах своєї компетенції, видають накази. Вони є обов’язковими для виконання відповідно працівниками цих виконавчих органів. 5. Порядок проведення нарад та інших заходів 5.1. Наради, семінари, засідання комісій, робочих груп та інші заходи проводяться головою районної у місті ради, заступниками голови районної у місті ради, згідно з розподілом функціональних обов’язків. Конкретні дні і час їх проведення визначаються планом основних заходів на місяць, який затверджується головою районної у місті ради. З головою ради або його заступниками погоджується порядок проведення того чи іншого заходу, склад учасників 5.2. Головою районної у місті ради щовівторка, на початку робочого дня, проводиться оперативна нарада із заступниками голови районної у місті ради, керівниками виконавчих органів ради, керівниками підприємств, установ та організацій. 5.3. Заступники голови районної у місті ради щопонеділка проводять наради з керівниками підпорядкованих виконавчих органів. Оперативні наради у виконавчих органах районної у місті ради проводить їх керівник. 5.4. Запрошення на наради здійснюється завчасно працівниками Ради за дорученням керівників. 5.5. Наради, що проводяться головою районної у місті ради, протоколюються. Питання необхідності протоколювання заходів під головуванням заступників голови районної у місті ради вирішується ними і здійснюється підпорядкованими ним працівниками. 5.6. Засідання утворених Виконавчим комітетом комісій, рад, робочих груп, тощо проводяться згідно з планами, а також за необхідністю. Підготовка, проведення і документальне оформлення цих заходів забезпечується відповідальними секретарями або іншими особами, визначеними керівниками зазначених органів. 5.7. При необхідності, за результатами розгляду окремих питань готуються відповідні проекти розпоряджень голови районної у місті ради, даються доручення, які беруться на контроль. 5.8. Навчання посадових осіб районної у місті ради проводяться за окремими планами. 6. Організація роботи з документами та здійснення контролю за їх проходженням і виконанням 6.1. Відповідальність за організацію роботи щодо виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади, документів обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, рішень районної у місті ради, її виконкому, розпоряджень, доручень покладається на голову районної у місті ради, заступників голови, керівників виконавчих органів районної у місті ради. Координацію роботи з контролю за виконанням документів здійснює заступник голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради – керуючий справами виконкому. 6.2. Відповідальність за виконання документів несуть також посадові особи, на яких покладено контроль за виконанням, чи до компетенції яких входить вирішення завдань, що містяться в документах, особи, визначені в резолюціях голови районної у місті ради, його заступників та безпосередні виконавці. 6.3. Заступники голови районної у місті ради, керівники виконавчих органів районної у місті ради в межах своїх функціональних обов’язків організовують практичну реалізацію документів із залученням працівників виконавчих органів районної у місті ради, компетентних спеціалістів, перевіряють хід фактичного їх виконання на місцях, вживають заходів щодо поліпшення стану справ, вносять конкретні пропозиції голові районної у місті ради з цих питань. 6.4. Організаційно-технічний контроль за своєчасністю доведення документів до виконавців, їх проходженням та виконанням, відповідністю форм виконання вимогам документів та резолюцій до них, здійснює загальний відділ Ради. 6.5. Відповідальність за організацію виконання та контролю рішень Виконавчого комітету покладається на заступників голови районної у місті ради згідно з розподілом функціональних обов’язків, керівників виконавчих органів районної у місті ради, підприємств, установ та організацій. 6.6.Організаційно-технічна робота, пов’язана зі здійсненням контролю, проводиться спеціально призначеними для цього працівниками виконавчих органів районної у місті ради. 7. Розгляд звернень і організація особистого прийому громадян 7.1.Письмові пропозиції, заяви і скарги, що надходять до районної у місті ради, приймаються спеціалістом загального відділу Ради. 7.2. Після реєстрації і попереднього розгляду звернень громадян спеціалістом загального відділу Ради готуються відповідні матеріали та подаються на розгляд голові районної у місті ради. 7.3. Після розгляду за дорученням голови районної у місті ради, його заступників звернення направляються виконавчим органам районної у місті ради, установам, підприємствам та організаціям, до компетенції яких відноситься вирішення порушених у зверненнях питань. 7.4. Облік усних звернень громадян ведеться спеціалістом загального відділу Ради на картках. 7.5. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, голова районної у місті ради, або його заступники встановлюють необхідний термін для розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока пۥ’яти днів. 7.6. За результатами розгляду звернень, громадянам надаються письмові або усні відповіді. 7.7. У районній у місті раді, за місцем проживання громадян, у трудових колективах, згідно з відповідними графіками, ведеться прийом громадян з особистих питань головою районної у місті ради, його заступниками, керівниками виконавчих органів ради, депутатами. 7.8. Контроль за виконанням вказівок і доручень голови районної у місті ради, його заступників, даних під час прийому, здійснюється спеціалістом загального відділу Ради, про результати доповідається голові ради. 7.9. Спеціаліст загального відділу Ради систематично аналізує кількість і характер звернень громадян, узагальнює їх, вивчає результативність роботи виконавчих органів Ради. Аналіз та пропозиції щодо покращення роботи зі зверненнями надаються голові районної у місті ради щоквартально. 8. Порядок організації і підготовки питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування 8.1. Районна у місті рада затверджує структуру та загальну чисельність виконавчих органів ради за пропозицією голови районної у місті ради. Голова Ради спрямовує, координує і контролює роботу по добору, розстановці та навчанню кадрів. 8.2. Організацію кадрової роботи в районній у місті раді та її виконавчих органах забезпечує відділ кадрової та юридичної роботи районної у місті ради, у виконавчих органах районної у місті ради зі статусом юридичної особи – посадові особи місцевого самоврядування, яким доручено ведення кадрової роботи (далі – кадровики). 8.3. Відділ кадрової та юридичної роботи надає організаційну та методично-консультаційну допомогу кадровикам з питань кадрової роботи та проходження служби в органах місцевого самоврядування. 8.4. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування на посади керівників виконавчих органів Ради та інших працівників органів місцевого самоврядування здійснюється шляхом призначення головою районної у місті ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством. 8.5. Конкурс на заміщення вакантних та тимчасово не зайнятих посад посадових осіб місцевого самоврядування проводиться відповідно до чинного законодавства та Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в Новозаводській районній у м. Чернігові раді. 8.6. Рішення про проведення конкурсу приймає голова районної у місті ради за поданням керівника виконавчого органу Ради із зазначенням основних вимог до претендентів. Подання погоджує заступник голови районної у місті ради або заступник голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради-керуючий справами виконкому відповідно до розподілу функціональних обов’язків. 8.7. Стажування осіб, які претендують на посаду посадової особи місцевого самоврядування, зарахування до кадрового резерву для служби в органах місцевого самоврядування здійснюється відповідно до чинного законодавства. Зарахування на стажування та до кадрового резерву проводиться розпорядженням голови районної у місті ради. 8.8. Облік, ведення та зберігання трудових книжок і особових справ працівників районної у місті ради та керівників виконавчих органів ради зі статусом юридичної особи здійснює відділ кадрової та юридичної роботи районної у місті ради, працівників виконавчих органів Ради зі статусом юридичної особи – кадровики. 8.9. Відділ кадрової та юридичної роботи районної у місті ради відповідно до вимог чинного законодавства у межах своєї компетенції: 8.9.1. Проводить експертизу проектів Положень про виконавчі органи Ради, посадових інструкцій працівників районної у місті ради та керівників виконавчих органів ради зі статусом юридичної особи, штатних розписів виконавчих органів районної у місті ради. 8.9.2. Готує проекти рішень районної у місті ради щодо: структури та загальної чисельності виконавчих органів Ради (спільно з фінансовим управлінням районної у місті ради), умов оплати праці голови районної у місті ради, заступника голови районної у місті ради, заступника голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради-керуючого справами виконкому (спільно з відділом обліку та звітності районної у місті ради). 8.9.3. Готує проекти розпоряджень голови районної у місті ради з питань: – затвердження річних планів роботи з кадрами у районній у місті раді; – проведення атестації та щорічного оцінювання посадових осіб місцевого самоврядування, затвердження кадрового резерву; – призначення на посади, стажування, переведення, присвоєння рангів, підвищення кваліфікації, звільнення посадових осіб місцевого самоврядування, призначення та звільнення робітників та службовців районної у місті ради; – виплати надбавки за вислугу років, надання усіх видів відпусток, допомоги для оздоровлення при наданні щорічної основної відпустки працівникам районної у місті ради та керівникам виконавчих органів Ради зі статусом юридичної роботи; – установлення, зменшення, скасування надбавок за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи посадовим особам та службовцям районної у місті ради та її виконавчих органів; – заохочень працівників районної у місті ради, застосування дисциплінарних стягнень до посадових осіб місцевого самоврядування районної у місті ради та її виконавчих органів, службовців та робітників районної у місті ради; – відряджень працівників районної у місті ради. 8.10. Відділ обліку та звітності районної у місті ради готує проекти розпоряджень голови районної у місті ради: про преміювання працівників районної у місті ради, керівників виконавчих органів ради зі статусом юридичної особи та їх заступників; про надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань посадовим особам місцевого самоврядування та службовцям районної у місті ради, керівникам виконавчих органів ради зі статусом юридичної особи; про надання матеріальної допомоги робітникам, зайнятим обслуговуванням районної у місті ради. 8.11. Для здійснення преміювання працівників керівники виконавчих органів районної у місті ради щомісяця готують голові районної у місті ради подання, погоджене заступником голови районної у місті ради або заступником голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради-керуючим справами виконкому відповідно до розподілу функціональних обов’язків. 8.12. Керівники виконавчих органів районної у місті ради зі статусом юридичної особи видають накази з питань: – затвердження річних планів роботи з кадрами у виконавчих органах Ради; – виплати надбавки за вислугу років працівникам виконавчого органу; – призначення та звільнення робітників та службовців виконавчого органу; – надання усіх видів відпусток, допомоги для оздоровлення при наданні щорічної основної відпустки працівникам виконавчого органу; – преміювання працівників, надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань посадовим особам місцевого самоврядування, службовцям виконавчого органу, надання матеріальної допомоги робітникам, зайнятим обслуговуванням виконавчого органу; – підвищення кваліфікації; – заохочень працівників виконавчого органу, що визначені у колективному договорі, застосування дисциплінарних стягнень до робітників та службовців виконавчого органу; – відряджень працівників виконавчого органу. 8.13. Керівники виконавчих органів районної у місті ради зі статусом юридичної особи погоджують свої відрядження з головою районної у місті ради.
місяця від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення -невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Звернення, після їх вирішення, з усіма матеріалами щодо їх розгляду повертаються спеціалісту загального відділу Ради.