Використання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру

Згідно розділу III ПОЛОЖЕННЯ про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 18 червня 2014 року № 10-1, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 липня 2014 року за № 785/25562:

– Інформація з реєстру застрахованих осіб використовується з додержанням вимог Закону України “Про інформацію” та “Про захист персональних даних” виключно для потреб, визначених статтею 17 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

– Індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб надаються страхувальникам та/або застрахованій особі на паперових носіях за формою згідно з додатком 1 або додатком 2 до цього Положення.

– Застрахованій особі, яка особисто звернулася до органів Пенсійного фонду України, індивідуальні відомості надаються при пред’явленні паспорта, довідки органу доходів і зборів про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтва про загальнообов’язкове соціальне страхування чи пенсійного посвідчення за місцем проживання.

Особам, які не є громадянами України, але працюють на території України і не мають реєстраційного номера облікової картки платника податків, індивідуальні відомості надаються при пред’явленні документа, що посвідчує особу.

– Страхувальникам надається інформація про застрахованих осіб, які перебувають у трудових відносинах з цими страхувальниками, виключно за період перебування особи у трудових відносинах із страхувальником.


За інформацією управління Пенсійного фонду України в м. Чернігові

Коментарі заборонені.